Sara

Zlatans son

Publicerad 2006-09-22 19:13:57 i Sakerna

Som ska heta Maximilan föddes idag klockan 8.30 på universitetsjukhuset i Lund. Grattis Zlatan, grattis Helena. (Lager, jag hoppas verkligen att du låter ungen vara, du kan adoptera den!) Maximilian är f.ö. ett fint namn enligt mig. Fast, Helena, Zlatan och Maximilan kanske inte riktigt går ihop... Och vad i hela friden ska dom andra barnen heta för att matcha det namnet?! Jag bara undrar. Men, det blor deras problem. Grattis Zlatan!

Kommentarer

Postat av: Elijhn

Publicerad 2006-09-24 14:24:50

De andra barnens namn blir inga problem, för dom ska inte ha fler barn! Zlatan har faktiskt lovat mig att han ska lämna Helena för min skull!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela