Sara

Sara är stolt

Publicerad 2007-04-05 11:55:57 i Sakerna

Jag är oerhört stolt över mig  själv idag Jag har hunnit med mkt på de två och en halv timme som jag har varit uppe. Dammsugit och dammat hela nedervåningen. Dessutom störde jag min lillebror ngt oerhört när jag åt frukost. Han blev nästan lite irriterad på mig =P Stackars liten, det är inte lätt att leva med mig ngn längre stund. Vi får se hur David mår efter helgen. Victor tror att han kommer ha svårt att överleva. Men jag tror att Victor kan ta sig i brasan faktiskt. Iaf när det gäller det ^^

Dagen ska för övrigt tillbringas härhemma på förmiddagen. Klockan halv två ska jag träffa Sofie och vi ska fika och gå på marken. Ska bli mkt trevligt =) Saknar faktiskt den lilla filuren när jag inte träffar henne varje dag i skolan =P Sedan ska jag ströva upp till morföräldrarna och prata lite med dem. Klovckan 18.42 har jag lovat att befinna mig på stationen för att hämta upp min älskade pojkvän =)

Resten av påskhelgen ska jag typ, gå på bio, baka tårta och titta på Bridget Jones ^^ Jag tror att det blir bra =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela