Sara

Sara goes Carola

Publicerad 2007-04-23 19:19:53 i Sakerna

Eftermiddagen har tillbringats med att prova min gula overall, som tyvärr är en aning stor och mkt osexig. Men jag lär nog få ha den på konserten iaf. Lite sent påtänkt att skaffa fram nya kläder nu =P Jag ser ut som en blond version av Carola i den. Utan de bruna stövlarna och bältet. Jag tänkte köra på ngn form av ballerinas eller pumps istället.

Har även sjungit igenom de flesta låtarna. Alla som jag har iaf. Satt vid pianot och klinkade och hoppades på att familjen skulle överleva de lite falskare tonerna som kom ibland. Det verkar så. De har inte klagat iaf. Det är ett gott tecken =)

Men nu ska jag göra mig en kopp the. Det är kallt i detta gudsförgätna (otätade) hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela