Sara

Sara goes klyschigt

Publicerad 2007-04-02 11:12:40 i Sakerna

Har haft en väldigt mysig helg faktiskt=) Mysigare än väntat vilket förmodligen berodde på den mkt härliga solen som sken vilket innebar att man kunde sitta ute och göra läxorna=)

Musik Direkt i fredags var också över förväntan, jag menar, min musik brukar ju väldigt sällan representeras på sådana arrangemang^^ Men det var bra. Dock strippade konferenciern det sista, och det var faktiskt riktigt äckligt. Uh... Fast han var snäll, jag fick en biljett til Popadelica av honom, Vad jag nu ska med den till, jag menar, gå på fetivaler (eller vad man nu ska kalla det) och lyssna på knepig musik är inte min grej riktigt. Jag får väl ge bort den eller liknande, kanske råkar "glömma" den på ngt ställe och så hittar ngn glad person den^^

Well... Igår spenderades dagen på uteplatsen görandes läxor, fick blommor av Davids lillebror Samuel också varpå jag kastade en förebrående min på David, då fick jag en blomma av honom ockå=P Vi lagade  mat också, mkt god kyckling, dock tog det ett tag innan vi kom igång eftersom David råkar vara en väldigt seg person. Det kan ha berott lite på att grytan vi tänkte använda var oanvändbar pga fastbränt ngnting i botten=P

Tog även en väldigt mysig promenad igår=) Med sjö, solnedgång och komplimanger om mina ögon, klyschigt värre jag vet. Har dock inget emot klyschor. Inte den här sorten iaf=P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-02 13:09:36

Inte för att vara elak, men Musikdirekt var faktiskt i lördags^^ Jag saknar dig, och dina vackra ögon. Och ditt leende.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela