Sara

Sara goes lista^^

Publicerad 2007-04-03 11:20:25 i Sakerna

Sådär, nu har jag varit i stora staden Fkp och gjort följande mkt viktiga saker:

- Tittat på mina härliga fötter, de ska iaf bli härliga innan sommaren.
- Fyllt på mitt f-kort, dyrt men nödvändigt, tror jag.
- Inhandlat puder, mascara till mamma, fuktcréme och steps på lindex.
- Inhandlat plåster på apoteket.

Kände mig värsta vuxen när jag handlade på apoteket, det är ju bara stoooora flickor som gör det ju^^

Så småningom idag ska jag laga mat och efter det ska jag sätta mig i en fåtölj och läsa Ockupanterna, därifrån ska jag inte flytta på mig om inte ngn har en väldigt bra anledning. Typ mat eller liknande, promenad skulle kunna gå också... Mat och motion är mkt livsnödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela