Sara

Sara har det bra =P

Publicerad 2007-04-23 14:25:42 i Sakerna

Var längesen jag skrev om ngt jag ogillar nu. Funderar på att göra det igen. Grejen är att för tillfället är det ingenting jag ogillar. Tror jag. Inte så överdrivet mkt iaf. Idag har jag bara en lektion kvar och sen ska jag åka hem och äta ngt. Sen ska jag plugga det nödvändiga (Som inte är så mkt) och börja träna ordentligt på texterna till 80-talslåtarna. Det är behov av att kunna texterna imorrn. Då har vi heldag med kören på Stadsteatern inför konserten och på onsdag har vi också heldag. Sen är det bara torsdag och fredag kvar innan helg. Så härligt så =)

Nu ska jag springa till min spanska. Och sen ska jag springa till bussen så att jag inte missar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela