Sara

Sara har grillat =P

Publicerad 2007-04-08 12:38:06 i Sakerna

Lätt trevligt var det igår =) Först kollade jag och David på bio, Music & Lyrics. Och sen var jättemysig, även om David väl inte var överdrivet förtjust. Vi kom iaf fram till att vi ska kolla på PotC 3 när den kommer =)

Sen så pratade vi lite med Lager också och hon sa att Emma skulle ha grillkväll hos sig så vi gjorde en snygg liten förfrågan om vi fick komma, tydligen var vi välkomna så vi åkte ut till Döve och grillade =) Äckligt kul var det, Linus är lika galen som alltid, Emma sög på en minipenis hela kvällen och Elin påpekade hela tiden för mig (när hon inte pratade barndomsminnen med David) att hon inte alltid är "sån här". Bara när hon är en aning dragen ^^ Well, trevligt var det =) Det får vi banne mig göra om =)

Idag ska jag och David förhoppningsvis dra en promenad, känner att det är behov av det efter mkt ismäckande av diverse saker. Och så ska jag tvinga honom att kolla på sammandraget från konståkningsVM =)

Usch, nu satte han på ngn dålig musik, ska se om jag kan övertala honom att byta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela