Sara

Sara har inte skoskav

Publicerad 2007-04-26 19:23:31 i Sakerna

Har varit en bra dag idag. Väldigt trött och ganska flummig. Det spårade ur ordentligt på samhällen och jag och Sofie agerade diktatorer gentemot Emanuel som inte fick framföra sin åsikt. Men det är bara för att när han gör det så tar det typ tio år innan han var klar och vi var en aning under tidspress eftersom vårt arbete skulle vara klart idag. Och svaret på sista frågan blev väl inte världens bästa direkt. Men det finns nog de som svarat värre. Egentligen var det bara på samhällen som det var action. Alla andra lektioner har man bara försökt få 80-talslåtarna ur skallen och koncenterra sig på lektionen utan att lägga huvudet på bänken och somna. Fast jag piggades upp av min hallonröda klänning, den gjorde mkt för att jag orkade vara glad och verka pigg idag. Dessutom fick jag inte skoskav av mina skor. Det var trevligt. Hade varit jobbigt att gå med skoskav hela dagen =P Skoskav är aldrig trevligt...

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2007-04-26 19:38:17

Precis! Alldeles rätt! Och jag tror dessutom att han kommer fega ur i sista stund om han får en fråga. Han faller ju för grupp-/diktatur-/demokrati- trycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela