Sara

Sara har överlevt

Publicerad 2007-04-10 19:30:51 i Sakerna

Well, jag överlevde utan spanskan, men det var hårt, det enda positiva är att nu har jag gjort halva svenskan, förhoppningsvis orkar jag uppbåda tillräckligt mkt energi för att klara av den den här veckan. Ibland undrar jag verkligen vfr jag inte valde omvårdnad eller barn och fritid. Eller vfr jag inte gick bygg och hade garanterat jobb, typ...

Well, det blir nog bra. I övrigt har dagen bara rullat på, alltså, ingen övertrevlig dag men ingen fruktansvärt deprimerande heller. Även om Sofie var extremt trött och inte så väldigt trevligt sällskap =P Hon levde bara upp på samhällen när vi började med att diskutera skillnaden mellan direkt och indirekt demokrati. Eller, Emanuel försökte få oss att engagera oss men Sofie sa så roliga, galna saker så vi bara skrattade =P Sen skrattade alla åt redovisningen som följde, och vissa gömde sig i sina tröjor för att inte göra bort sig ^^

Men nu ska jag ta och lägga Harpan, måste ha lite avslappning =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela