Sara

Sara har shoppat =)

Publicerad 2007-04-04 16:56:55 i Sakerna

Hemma från Gbg, och det var lika mysigt som vanligt. dock gjorde jag slut på väldigt mkt pengar =S Men jag antar att man måste få unna sig saker ibland =P Köpte bl a en rosa klänning och en svart kjol. Så nu rär sommaren räddad, jag skulle nog inte överleva en sommar utan en svart kjol =P

Well. Jag och Ida hade det mkt trevligt =) Vi åt sallad på Fröken Ohlssons och hon stod ut med mig i alla affärer som jag ville gå in i, inkulsive Vero Moda! Det var snällt av henne tyckte jag =) Hon försökte dock få mig att köpa en minikjol, jag ville dock inte det =P Jag köpte ju en väldigt kort klänning istället =P

Vi bestämde att vi ska ha filmkväll den 21 =) Saknar våra filmkvällar när vi inte har dom =P

Sara <3 IdaPida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela