Sara

Sara har skrivt NKP

Publicerad 2007-04-20 15:49:39 i Sakerna

Har överlevt det första av de nationella proven. Har bara ehm, många kvar. Vet inte hur många. Minst ett till i engelska, två i svenska två i matte och ett eller två i tyska. Åhh, vad det är kul med nationella prov, öhh, inte =P Well. Ämnet var iaf bra och jag tycker själv att jag skrev en riktigt bra artikel =) Får se om lärarna håller med mig.

Resten av den här veckan kommer att tillbringas med att titta på film med Ida ikväll och imorrn ska jag åka till David och vara trevlig mot hans mormor =P Kanske får åka bil med henne ensam också. Lite scary men jag antar att hon inte lär hoppa upp och bita mig. Och gör hon det får jag väl bita tillbaks =P Då är det ju faktiskt bara självförsvar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela