Sara

Sara i gul overall =S

Publicerad 2007-04-18 18:46:41 i Sakerna

Nu har jag gjort min dag idag. Har krupit i myskläderna och satt mig i fåtöljen. Resten av den här dagen ska jag bara lämna mitt rum för att äta...

Dagen har varit bra. Onsdagar är bra =P Det bästa var kören, det ska bli så rackarns kul på onsdag nästa vecka, då smäller det =) Klockan sju på stadsteatern =) Jag ska ha på mig gul overall, ngn form av pumps och gula plastörhängen. Kommer att bli hett värre, eller inte... Well, jag får hoppas att det är fler än jag som har dragit på sig fula kläder... Sofie ska ju iaf göra det, och Maria, vi tre får väl bilda enad front om människorna inte hakat på vår linje.

Det var trevligt att prata med Néa i bussen hem också. Och Carro. Alltid lika kul att prata med "gammalt" folk =P Visserligen pratar vi ganska mkt under dagarna också. Men just bussturerna är verkligen lovely =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela