Sara

Sara klantar sig

Publicerad 2007-04-10 17:12:31 i Sakerna

Gud vad irriterad man kan bli på sig själv ibland! Jag har gått runt hela dagen och gruvat mig över att komma hem eftersom det innebär plugg på svenska och spanska plus eventuella läxor. Well, nu är jag hemma och jag upptäcker att jag inte har spanskan hemma, den är i skolan. Och jag borde verkligen plugga på den idag, skriva ihop alla glosor, all grammatik och så i ett häfte. Nu går inte det. Usch, jag blir så trött på mig. Jag har ju tänkt på det hela dagen också... Nu får det bli bara svenska idag och väldigt mkt spanska imorgon istället. Bläh...

Nu måste jag tröstäta upp alla chokladhjärtan jag fick av David...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela