Sara

Sara lägger Harpan (som vanligt)

Publicerad 2007-04-25 17:22:28 i Sakerna

Ännu en dag som är extremt varm och som innebär extrem smärta i fötterna. Och då har jag ändå inte högklackat på mig =P Jag lider med dem som har det...

Men nu är det bara en konsert kvar och sen är allt som vanligt igen. Ska bli skönt. Mkt skönt =) Men vi har haft två roliga dagar iaf =) Och det är ju alltid skönt att slippa skolan =P Synd bara att de skippade de bästa dagarna. Tycker att de kunde valt en torsdag istället. Och en måndag. I don´t like those days =P

Men nu ska jag ha avslappningsmaraton och lägga Harpan tils jag måste dra på mig min overall igen ^^ Måste påminna mor och far om att ta med kameran också =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela