Sara

Sara ligger före =P

Publicerad 2007-04-18 07:51:35 i Sakerna

Det är onsdag idag. En trevlig dag av två anledningar. Jag går kort dag i skolan (slutar kvart i två) och när man gjort den här dagen är det endast två dagar kvar innan helgen. Jag lever för helgerna nuförtiden. Det är fruktansvärt illa. Helgerna är ju faktiskt en väldigt kort tid av den sammanlagda tiden på veckorna så om man bara lever för helgen missar man väldigt mkt tid som man egentligen skulle kunna utnyttja till ngt bättre. Å andra sidan hinner man inte utnyttja så mkt tid på vardagarna. Man kommer hem från skolan, äter, pluggar, sitter vid msn/ pratar i tfn och sen är det inte så mkt mer. Men man skulle ju faktiskt kunna försöka utnyttja tiden lite bättre. Inte bara sitta och längta efter helgen. Det får bli mitt mål. Börja utnyttja tiden på veckorna bättre.

Nu känner jag mig nöjd med ig själv. Har satt upp ett mål klockan tio i åtta på morgonen. Det är bra gjort tycker jag bannemig ^^

Kände mig nöjd med mig själv igår också eftersom jag gjorde allt som stod på pluggschemat och t o m började på lite på dagens pluggschema. Att ligga före är trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela