Sara

Sara + Lottie + Fika = Myyyys=)

Publicerad 2007-04-02 19:47:12 i Sakerna

Det var extremt mys att fika med Lottie, jag vet ingen som hon <3

Först fikade vi, latte och morotskaka blev det för mig=) Avhandlade väl diverse saker under tiden och sen drog vi runt lite i centrum och kollade in Vero Moda, Kaffehandel Record och Funny Shop. Sen strögade vi mot biblioteket och jag lånade en bok, jag har en bokhög i min bokhylla nu som väntar på att läsas, underbart, jag älskar bokhögar=) Sen strögade vi tillbaka på det riktiga Ströget och väntade på hennes mamma. Det var väldigt mysigt och vi diskuterade våra framtidsdrömmar/utsikter och jobb och flyttning från barndomshemmet.

Vi träffade på IdaPida också, hon var jättesöt=) Hon och jag ska åka till Gbg på onsdag=) Och jag måste skriva en lista tror jag=S Det är a lot of saker som jag ska köpa... Pengarna kommer att ta slut=S

Men nu ska jag ta och läsa återstående bloggar och titta på alla bilddagbcker, Sen ska jag krypa upp i min fåtölj med en kopp the och en bit av kardemummakakan som jag bakade förut och börja på min bokhög=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela