Sara

Sara och pojkarna vid köksbordet =P

Publicerad 2007-04-11 16:01:55 i Sakerna

Fick en smärre chock när jag kom hem idag. Jag går in genom dörren, helt normalt, tittar mot köket också helt normalt. Det som inte är normalt är att det sitter en massa pojkar vid bordet. Först ser jag två stycken som inte hör till familjen, sen en till... Och en till. Sex pojkar satt det vid bordet inräknat mina bröder. Blev alldeles ... stum =P Ganska ovanligt att det sitter så många vid vårt bord... Jag satte mig dock inte vid bordet utan väntade tills kusten var klar och alla pojkar försvunnit ^^

Annars har dagen varit bra, Sofie var piggare idag ^^ Och att bada var inte alls lika blodigt som jag trott. 500 meter gick ganska fort. Man kanske borde bli en av tanterna med badmössa och näsklämma och börja motionssimma. Jag menar, bättre simma än ingenting, eller hur? Och jag är ju inte styrke/ löpningsflicka precis =P Nja, får fundera lite på detta...

Under tiden jag funderar ska jag skriva spanska, och kanske svenska, om jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela