Sara

Sara ogillar blåst

Publicerad 2007-04-02 11:52:15 i Sakerna

Jag ska fika med LottiePottie idag=) Älskade hon är så söt och ska fika med mig trots att hon opererat sig. Stackars liten...

Annars ska jag nog läsa min bok tror jag, den är überbra=) Ockupanterna av Thomas Kanger=) Lätt spännande och trevlig (inget blod än så länge, inte mkt iaf, så då är den trevlig^^).

Undrar om det går att sitta ute i älskade uterummet, tror inte det. Det blåser för mkt... Deprimerande med den här satans blåsten faktiskt, är så trött på att det blåser...

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-02 13:31:45

Det blåser inte hos mig:P

Postat av: David

Publicerad 2007-04-02 18:30:02

Nu blåser det hos mig, som fan, det är säkert guds straff eller så^^ Kan inte du logga in på msn nu? Eller ringa mig? Eller vad som helst, jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela