Sara

Sara om helgen

Publicerad 2007-04-09 19:22:44 i Sakerna

Sådär, nu har hela underbara påsklovet gått. Och hela underbara helgen. Känns mkt tråkigt att gå tillbaka till skolan imorrn. Å andra sidan så är det endast fyra dagar i skolan, sen är det helg och konfaläger =)

Well, helgen har iaf varit väldigt bra, trevlig och mysig =) Jag och David har visserligen inte gort så mkt meningsfullt men ngn gång måste man får göra meningslösa saker också. Både igår och idag låg vi på min säng och läste i varsin bok, lagom romantiskt men faktiskt mkt mysigt =) Igår kväll hade i Taxi-maraton, tyvärr utan den tredje filmen (som enligt David och Victor är bäst) men det gick bra iaf =) Idag var vi hos mina morföräldrar och firade morfar. Och gick till Lidl och handlade glass med Tilda. Jag, David och en barnvagn ^^ Sött värre =) Skrattade även åt min galna morbror på snart 40 som klättrat i träd... Han vet inte riktigt sina begränsningar =P David passade även på att leka med bilarna som Erik dragit fram =P Han bejakar verkligen sitt barnasinne ^^

Det blev väldigt många smileys här, det är positivt =)

Grattis till Sofie och Anders =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-09 23:18:11

Barnasinne är väl bra^^ Och bara så att du vet så tycker jag att helgen har varit underbar, jag tycker om att bara vara...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela