Sara

Sara på läger =)

Publicerad 2007-04-15 15:44:39 i Sakerna

Hemma igen =) Måste säga att det är skönt, även om lägret var mkt roligt =) Var dock väldigt trött hela tiden, vet inte vfr, men ngn bra anledning måste jag väl ha haft antar jag... Well, under helgen har jag varit med om följande:

- Väckning med hockeytuta (Pjär och Lager är galna =S)
- Envisa konfirmander (hur många får egentligen plats på en plastback?)
- Uppkäftiga konfirmander (jag råkar vara ledare, ni ska LYDA mig, tack)
- Trötta ledare och präster (Marie och Göran var uppe hela nätterna =P)
- En söt unge som charmade alla (Marians dotter Alice)
- Vackert väder (shorts och linne, i april ?!)
- Trevligt umgänge med ledarna (lätt att vi äger konfirmanderna =))

Resten av helgen ( 8 h kvar) ska delvis tillbringas med David och resten av tiden ska jag försöka sova ut och ta det lugnt. Det är mkt välbehövligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela