Sara

Sara´s got a pluggschema =P

Publicerad 2007-04-17 18:20:52 i Sakerna

Det har varit en normal tisdag idag. Även om den började lite illa med en konfrontation över köksbordet. men det löste sig det brukar göra det. Och det tycker jag om min mamma för.

Sen har skoldagen rullat på. Höjdpunkten var väl när jag och sofie gjorde pluggscheman i väntan på Maria på samhällen. En verkligt hemsk vecka kommer det att bli om man ser till mitt pluggschema. Men den värsta dagen var idag och jag har bara en sak kvar på listan så det löser sig nog =) När jag kom hem upptäckte jag i tidnngen att Ugly Betty börjar ikväll, då blev jag mkt glad =) Har saknat det programmet. Nu är jag bänkad i soffan mellan åtta och nio på tisdagarna veckorna framöver. Sen upptäckte jag att det låg en VR i posthögen också. Lycka på hög nivå. Kan inte bli mkt bättre faktiskt. Eller jo, det kan det, om jag skulle befinna mig på en solig uteplats i Åsenhöga. Men jag antar att man inte kan få allt.

Nu ska jag ta tag i sista punkten på pluggschemat: Deckare.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-17 20:58:59

Du kan få befinna dig på den i helgen, jag kan inte garantera att den kommer att vara solig men... Jag saknar dig, mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela