Sara

Sara ser fram emot saker

Publicerad 2007-04-19 07:49:09 i Sakerna

Well. Smäckte i mig tre crêpes igår, inte nyttigt (dock nyttigare än alternativet som varit Mconalds) med mkt gott =) (Mkt godare än McDonalds =P) Annars var resten av gårdagen mkt trevlig eftersom den tillbringades (precis som utspått) i mitt rum med tfnen och David i andra ändan. Vi lyckades prata bort två timmar. Vet inte omjag ska vara stolt eller förfärad över det riktigt =P Trevligt var det i vilket fall som helst =)  Nu är det ju endast två dagar kvar tills det blir lördag och jag ska åka till honom. Innan dess ska jag ju dessutom ha filmkväll med Ida. Undrar om jag kan få med henne på att hyra Djävulen bär Prada. Vill se den... har velat se den länge. Nästa helg ska jag iaf hyra Marie Antoinette och jag, mor och David ska titta på den. Det lär bli trevligt det med =) Känns som att jag har mkt att se fram emot för tillfället. Det är skönt =) Bara jag får ngt av sommarjobben jag sökt nu också så lär det här bli bra =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-19 10:37:36

Jag vill att det ska vara lördag, nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela