Sara

Sara ska ha det skönt

Publicerad 2007-04-27 08:55:56 i Sakerna

Det är fredag. Och det är sol. Och jag har kjol på mig. Jag borde vara glad. Men jag är det inte. Vilket antagligen inte har ngn allvarligare orsak än att jag är sjukt trött och inte borde vara här egentligen utan ligga hemma i min säng och sova. Jag borde absolut inte gå på Ålle ikväll. Det kommer jag nog inte att göra. Orkar inte riktigt det. Lägger mig framför tv:n istället. Eventuellt med Marie Antoinette. Och definitivt med David =P

Ska bli väldigt skönt med en långhelg nu. Bara slappa i fyra dagar. Behöver kanske läsa igenom samhällen och har lovat David att hjälpa honom med spanskan. Har lovat mamma att laga mat två ggr. Men annars kan jag bara lägga mig i en solstol och ta det lugnt. Skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela