Sara

Sara ska ha högklackat ^^

Publicerad 2007-04-12 19:24:10 i Sakerna

Trots bokbrist har dagen varit bra. Eller, så bra en torsdag kan vara. Jag tror att de flesta vid det här laget fattat att torsdagar inte är min favoritdag direkt. De består av lektioner, lektioner och sen på slutet lite fler lektioner. Idag muntrades jag dock upp av det wonderful vädret, att det är fredag och konfaläger imorrn, att jag förmodligen slipper tillbringa en hel helg utan David och att jag ska ha högklackat på mig imorrn. När jag sedan fick övergod, överbliven mat från kalaset i måndags hos morföräldrarna gjordeinte saken sämre. En bra torsdag alltså =)

Och nu ska jag ta och titta på bilder på Davids blogg har lovat att göra detta. Han blir så ledsen annars ^^

www.nogg.se/konow

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-14 21:11:41

Det är lugnt, jag blir inte ledsen^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela