Sara

Sara ska läsa =)

Publicerad 2007-04-03 16:32:27 i Sakerna

Ockupanterna är slut. Den var bra, väldigt bra, men det kändes som om allting gick väldigt snabbt, för snabbt. Det kan dock bero på min oerhörda förmåga att läsa alldeles för mkt för snabbt.

Jag har i vilket fall som helst börjat på ny bok, Solens diamanter av Nora Roberts. Och det börjar bra, precis en sån bok som jag gillar, en idyllisk bok, med en massa vackra miljöer och människor. Underbart. Det bästa är att det är den första i en serie på tre, det är väldigt härligt att veta att när man läst ut den här har man två kvar=) Och efter det ska jag ta tag i en gammal serie böcker som jag bara läst första i än. Såg att dom hade de andra delarna på bilbioteket. Jag ser fram emot mycket läsning framöver =)

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-04-04 09:48:05

Jag tror jag har läst den andra eller tredje boken i den där serien av Norah Roberts . . så jag vet hur det går ;D Är inte ngn som heter Shawn med i den? Aja, bra är den ialf ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela