Sara

Sara ska snart åka =)

Publicerad 2007-04-13 14:48:33 i Sakerna

Endaste tre timmar och en kvart kvar tills vi ska åka =) Treeeevligt ska det bli =) Lager har ju dessutom fått sin kamera så helgen kommer att förevigas =)

Dagen har alltså förflutit under påverkan av att jag ska åka ikväll, vilket innebär att det vrait en bra dag =) Kände mig dessutom fin i min klänning och mina skor =) Älskar att ha högklackat på mig, livet blir roligare då =P Nåväl. Spanskaprovet gick bra trots att jag inte började plugga förrän igår och matten går framåt, trots att jag känner att jag inte riktigt ligger i fas =S Men jag ska försöka jobba ikapp lite i helgen, det lär ju inte lyckas men goda förutsättningar är alltid bra =) Ska dessutom försöka hinna med lite historia... Massa saker att göra, vet inte riktigt om jag är glad åt det... Man måste ju hinna med att leva också, lite emellanåt sådär... Well, det orndar sig. Det gör det alltid, på ett eller annat sätt =)

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-04-13 15:57:21

Haha, får jag då påpeka att på rasten innan historian satt HELA Sp1a i cafeterian, varav hälften köpte en kanelbulle!? :P

Dessutom . . min kamera kommer följa mig som en trogen följeslagare genom heeeela livet . . och konfalägret ;D

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-04-13 15:58:09

Haha, får jag då påpeka att på rasten innan historian satt HELA Sp1a i cafeterian, varav hälften köpte en kanelbulle!? :P

Min kamera kommer följa mig som en trogen följeslagare genom hela livet, och konfalägret ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela