Sara

Sara ska sova...

Publicerad 2007-04-22 20:45:44 i Sakerna

Sådär. Hemma igen och ska sova i min säng =) Alltid lika skönt att komma tillbaka till den =) hur trevligt det än är på idas golv och i Davids säng =P Känner mig helt galen som slussar mig frma och tillbaka på helgerna helt frivilligt... Men det är ju för de goda sakernas skulll och jag har ju trevligt =) Trevligast (och mysigast) idag var när jag och David satt och värmde oss framför kaminen i biblioteket. Jag hade ganska trevligt i bilen med Davids mormor också =P Hon kan prata om allt, länge =P

Så, nu ska jag ta och skumläsa alla bloggar sen ska jag bannemig ta och sova. Länge. Jag är trött...

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-04-23 10:35:01

Jag saknar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela