Sara

Sara skriver osammanhängande

Publicerad 2007-04-11 18:59:04 i Sakerna

Sådär. Nu har jag gjort mitt obligatoriska pluggande för dagen. Och smäckt i mig två chokladhärtan, det var mums, funderar på att sätta mig ner och smäcka i mig resten också. Fetta (förlåt att jag tar ditt ord Lager) lite ^^ Jag har ju faktiskt cyklat tre km och simmat 500 m idag =P Well, vi får se. Jag kanske kör på ett äpple istället. Det är nyttigare, och faktiskt ganska gott också =) Jag tror att min far "grönsaksfrossaren" smittat mig med sina eviga "morötter är godis" kommentarer. Ja herregud. Har ju dessutom en pojkvän som alltid lägger upp grönsaker på min tallrik när vi äter tsm... Bläh. Ogillar det, speciellt om grönsakerna endast består av tomat och gurka. Det är yuck.

Blev en väldigt osammanhaängande blogg det här. Men ni får överleva =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-04-11 19:08:48

Haha, lugna puckar :) Fetta är ett ord som alla borde få använda, synd att jag har patent på't ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela