Sara

Sara tiene hambre (tror jag =S)

Publicerad 2007-04-28 11:48:14 i Sakerna

Sitter här bredvid min älskade pojkvän i min soffa (som snart ska slängas ut och ersättas med en 1.20-säng). Det roliga är att vi sitter med varsin dator och pratar med varandra på msn. Vi ser säkert jättekära ut =P Det värsta är att han har på sin satans dåliga musik... Bläh, får inom en snar framtid ett utbrott på skiten... Försökte med att sätta in Peter Jöback i hans dator förut men då fick han ett utbrott och pratade om ngt vid namn "Last FM" (tror jag) och att han inte ville att Peter Jöback skulle synas där... Kan inte förstå honom. Peter Jöback som är så snygg ^^

Men nu ska jag ta och vråla på min mamma och fråga när det är mat. Ich habe hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela