Sara

Saras pojkvän har ny bästis

Publicerad 2007-04-06 12:36:18 i Sakerna

Jag och Sofie hade en väldigt trevlig eftermiddag i staden igår, även om marknaden inte var så mkt att hurra för. Fast det hade vi ju inte väntat oss =P Vi fikade iaf på Lilla Blå och promenerade runt hela staden eftersom jag skulle till biblioteket och låna bok, tyvärr fanns inte den boken jag ville låna så vi hade gått dit i onödan.

Jag gick hem till mina älskade morföräldrar efter det och följde med min mormor och handlade, sen skjutsade de ut mig och David till Gökhem. Resten av kvällen tillbringades med min lillebror framför tv:n tittandes på 2 fast, 2 furious. David och Erik stönade ikapp över bilarna ^^

Idag har vi bara hunnit att äta frukost och lösa korsord i VR, David var jätteduktig på det ^^ Han och Erik har dessutom lekt med Eriks krigsleksaker. Och David blev liten på nytt, de var jätte söta ^^

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela