Sara

Blunder, sjösjuka och räkor

Publicerad 2007-08-11 10:09:12 i Sakerna

Jag tror att jag måste vara Falköpings mest begåvade flicka. Eller kanske inte.

Men jag har iaf gjort årets blunder...

Jag lyckades missa att det är karneval idag. Sofie påpekade detta i förrgår och jag blev helt tagen på sängen. Slängde nog ur mig ett par fula ord i farten över att jag boka upp mig på annat n karnevalen. En aning surt at jag lyckas med det just den här lördagen av alla lördagar på hela sommaren.

Men jag antar att jag kommer att överleva på räkkryssning också. Om jag inte får matförgiftning och/eller blir sjösjuk... Om jag blir sjösjuk kommer jag dessutom att blui utskrattad av hela familjen Konow eftersom den familjen uteslutande består av sjöbjörnar...

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-08-12 20:14:39

Det gick ju bra för dig ju^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela