Sara

Bokhyllespionen

Publicerad 2007-08-11 11:11:46 i Sakerna

Det var torgdag när jag och David var i Lidköping och jag hittade världens härligaste bokstånd. Inbundna böcker i massor (inte en pocketbok i sikte, eller jo, storpocket fanns det) för 30 spänn styck. Hur härligt var inte det eller!?! Jag köpte sex böcker. Sex stycken! Fatta att lyckan var total ^^ Ska definitivt åka till Lidköping fler dagar när det är torgdag =P

David suckade dock över mig och tyckte att jag var konstig. Mamma gjorde likadant och sa att bibliotek faktiskt funkar bra. Men det är mkt trevligare att ställa in böckerna i bokhyllan när man har läst dem. Jag älskar bokhyllor. Brukar alltid kolla i folks bokhyllor när jag är hemma hos dem. Alltid kul att se vad man själv har läst eller vad man aldrig skulle komma på tanken att läsa...

Men nu ska jag återgå till mitt HP-maraton =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela