Sara

Duktiga jag

Publicerad 2007-08-26 09:57:12 i Sakerna

Jag känner mig på mkt duktigt humör idag. Jag har redan hunnit med att städa mitt rum och lite senare ska jag laga mat åt kära familjen eftersom mor är borta. Riktigt duktig är jag allt =P Men resten av tiden hade jag tänkt hänga framför tv:n och kolla in friidrotts-VM, det är kanske inte fullt lika duktigt ^^ Men det är ju faktiskt helg och hur mkt som helst kan man ju inte begära.

Jag har dessutom en massa godis att smäcka i mig. Victor och mamma var och handlade igår och de köpte lördagsgodis. En påse till alla i familjen som äter godis (far min anser att godis = morötter och andra dylika grönsaker). Det var Victor som plockade ihop min påse och han tog jättemkt av allting verkade det som. Det blev en väldigt stor påse godis. Så jag har godis för två veckor framåt eller ngt sånt ^^ Som tur är kommer ju David nästa helg och han kan ju hjälpa mig att äta upp det. Och jag ska ju på återträffsläger nästa helg och då brukar det också finnas folk som är villiga att hjälpa till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela