Sara

Gott & Blandat

Publicerad 2007-08-24 16:22:42 i Sakerna

Victor: Skäm inte ut dig inför Robin nu!
Jag: Jag skämmer inte ut mig, jag är söt. (sagt med barnslig röst)

Det stinker här, av Victors Lacoste-parfym. Den luktar mkt äckligt måste jag säga. Förstår inte alls vfr han använder den. Själv håller jag stenhårt på Tommy Girl nu. Tyvärr håller den på att ta slut och då har jag bara en Cheap and Chic kvar och den är faktiskt ingen höjdare, fick den av mormor ngn gång när hon varit utomlands...

Var och köpte godis på Lidl idag. Var chokladsugen när jag gjorde det med följden att det blev en väldig massa choklad. Ferrari-bilar och Malaco Colaflaskor slank också ner. Plus ett par sura nappar. Det ska jag smäcka i mig ikväll. (Om inte Carl, Martin och Sandgren de elaka pojkarna smäcker i sig det före mig, risken finns.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela