Sara

Handla på Jula!

Publicerad 2007-08-21 19:18:17 i Sakerna

Regnjackan är återfunnen igen. Halleluja! =P

För övrigt var det första skoldagen idag. Fast det var inte så mkt till skoldag. Vi började halv tio och var klara tio i elva eller ngt sånt. Kändes väldigt nödvändigt att ha gått dit. Men så är det. Jag, Maria och Sofie stannade iaf kvar och åt lunch och sen pratade vi lite med Emma och Tilda. Jag följde med Sofie hem en stund eftersom jag hade klipptid kvart i tre och det var ju en aning onödigt att åka hem. Vi pratade en massa och fikade goda koskitskakor =P

Träffade Ida en stund också =) Hon hade glömt sin Palestinashcal på tåget till Gbg stackaren. Så furktansvärt frustrerande att glömma saker (tromig, jag har mkt erfarenhet av detta =P)

Alltså: Fruktansvärt onödig skoldag men trevligt att få tillbaka regnjackan =)

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-08-21 19:27:29

VEM HADE REGNJACKAN!?

Postat av: David

Publicerad 2007-08-22 22:34:32

Trevligt med regnjackan^^ JAG FATTAR INTE RUBRIKEN!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela