Sara

I-landsproblem

Publicerad 2007-08-24 07:39:52 i Sakerna

Jag har gjort ngnting med min högra tumnagel. Jag vet inte vad men ont som rackarns gör det. Iaf när man kommer åt den =S Det är icke bra, jag hoppas verkligen inte att den går av eller ngt liknande, den är ju så fin nu...

Det där var dagens i-landsproblem. Gårdagens i-landsproblem var att jag trodde att jag skulle ha turism som individuellt val. Det visade sig dock att jag skulle ha internationella relationer. Blev en aning paff men hämtade mig snabbt och drog bort lappen med "Turism" som satt på min mapp innan ngn hann se. Jag hoppas iaf inte att ngn hann se ^^

Internationella relationer verkar f.ö. bra. Lärarna verkar okej och vi ska förhoppningsvis åka till Stockholm i början av Oktober och besöka Kinas och Indiens ambassader + ev. UD. Det lär bli riktigt spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela