Sara

Mat, munkar och godis =)

Publicerad 2007-08-31 16:37:44 i Sakerna

Min kära mor har blivit modern och börjat handla på tradera. Hon utbrister hela tiden. "Men vad gör han nu då?" och "Vad är det här, vfr står det 5 kronor där?" Min mammis är mkt söt =)

Ska hämta David på stationen om 40 minuter. ÄNTLIGEN får vi ses igen. Det var tolv dagar se sist. En MKT lång tid! Men ikväll ska vi dra till matfestivalen, äta kyckling i kokosmjölk och munkar. Dessutom ska Maria och jag uppsöka ståndet som säljer kola, schweizermandel och liknande goda saker =) Jag behöver egentligen inte mer godis eftersom jag ahr halva påsen kvar sedan förra helgen. Men jag får väl träna hårt i nästa vecka så att jag ögr av med det =P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-09-01 23:36:52

Förlåt att jag var sjuk.

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-09-02 12:17:43

Vi handlar också på tradera, jag & mamma, men det har vi ju gjort i typ ett år ^^ det kommer saker från tradera på posten varje dag typ (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela