Sara

Matematik och kärleksmums

Publicerad 2007-08-29 14:58:56 i Sakerna

Den här dagen känns inte fullt lika meningslös. Jag har iaf inte haft massa håltimme idag. Mkt skönt. Däremot så har vi slutat repetera på matten nu och börjat med nya saker. Det är inte så farligt svårt men jag tror att det kommer att bli svårt att hålla isär allting på ett prov. Det är nog det som är det stora problemet.

Funderar på om jag ska bara kärleksmums när jag kommer hem. Maria kom på att hon skulle göra det och då blev jag också sugen. Det är ju så grymt gott med kärleksmums. Det är bara det att jag bakade kardemummakaka igår och den lär ju inte vara slut än så det känns onödigt att baka ännu mer. Fast det går ju såklart att frysa in och att kakor ska ta slut är aldrig ngt problem i min mkt matglada ätande familj ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela