Sara

Matematiken, den eviga matematiken

Publicerad 2007-08-27 17:09:26 i Sakerna

Jag var inte så duktig igår när allt kom omkring. Visserligen lagade jag mat och jag var ute och sprang en stund också. Men annars tillbringade jag dagen framför tv:n eller datorn och åt en massa godis. Inte jättenyttigt. Men väldigt skönt =)

Idag var det tillbaka i skolan igen. Och måndagar är överkomliga. Har tre timmars hål uppdelat på två så man blir ju inte direkt utmattad. Snarare uttråkad. Men jag hade ganska mkt att göra idag (matte, latin, tyska och IR) så jag hann inte med det. Däremot kan det bli värre imorrn. Då har jag nästan två timmars hål. Men jag har mattte att räkna också så jag klarar nog det med.

Signade upp mig för provträning på Nautilus idag också. Tänkte träna där på onsdagar när jag ändå stannar kvar i staden. Hoppas få sällskap av Ida så ofta som möjligt även om den rackaren brukar träffa Alex på just onsdagar. Jag tycker dock att hon kan offra honom för mig. I alla fall ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela