Sara

Meningslös dag

Publicerad 2007-08-28 19:54:30 i Sakerna

Vi ska börja föra träningsdagbok på idrotten. Eller inte på idrotten men inom ämnet idrott och hälsa. Och jag började ordentligt idag genom att ta en långpromenad på en och en halv timme. Duktigt gjort av mig minsann =) Annars känns den här dagen väldigt meningslös. Jag har haft hål på en timme och 50 minuter vilket var mkt tråkigt och när min lektion äntligen började var läraren sjuk så vi fick göra en uppgift som tog ca 20 minuter och sedan gå. så då hade jag ännu mer rast. Men då gick jag och satt emig med Sara och LInnéa i biblioteket så då slapp jag iaf vara själv. Sedan hade vi teori på idrotten och sedan svenska och geografi. På svenskan fick vi en bok till. Så nu har vi totalt tre stycken och ingen av dem är ngn lättviktare. Skåpet kommer snart att sprängas av alla böcker och jag får inte plats med dem på hyllan =S Geografin kändes också ganska meningslös. Vi tittade på introt till en film och på en massa kartor på nätet. Knepig lektion, jag fattade inte vad jag lärde mig =P

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-08-28 19:56:51

Lär vi någonsin oss något på geografin? Jag bara garvar hela tiden, för Jan är så himla skön :D
"Men varför delar sig inte floden? Den brukar dela sig här!" HAHAHA!

Postat av: David

Publicerad 2007-08-28 23:22:18

Geografi är ett jävla skitämne...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela