Sara

Pyssling och tapetsering på g!

Publicerad 2007-08-17 14:13:14 i Sakerna

Ojoj, IdaPida läser min blogg. Världens undergång måste vara nära, eller liknande version av omvälvande förändring =P IdaPida läser nämligen mkt lite och är tvärtemot mig väldigt ickeförjust i böcker (utom Vingklippt ängel).

Igår var en jävlig dag. Vi var på Tveten med barnen och var tvungna att vara inomhus större delen av tiden eftersom det regnade så mkt. Så de irriterade sig på varandra och sprang omkring överallt och var störande. Jag var helt slut igår efter att jag kommit hem. Uscha. Det är skönt att det är över nu och jag kan övergå till att umgås med personer i normal storlek ^^

Idag har jag och mor min varit inne i staden, jag satte in lite pengar å banken och sedan åkte vi och lämnade in tapetböcker och beställde tapet till hallen. Näste helg är det tepetseringsdags enligt min mamma. Vi åkte ut till Kinnarp också och jag köpte pärlor och diverse andra smyckesdetaljer för 400 =P Nu ska det pysslas ordentligt ^^

Men nu ska jag dra Ållebergs hemsida och kolla om de lagt ut de rackarns schemana än...

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-08-17 15:53:11

Du glömde skriva om tjejen som förgyllde hela dagen igår med att koka kaffe, rota fram kakor & sjunga det finaste hon kunde! Haha, 1:a september smäller det ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela