Sara

Ragglande

Publicerad 2007-08-12 20:57:28 i Sakerna

Är sjukt trött idag. Sov inte många timmar inatt. Men jag överlevde iaf räkkryssningen, även om jag hade svårt att gå rakt när det guppade osm värst. Även om riktigt coola sjövana människor, (nämner inga namn men jag pratar om den äldste sonen Konow), skrattade åt mig för att jag är en sådan landkrabba. Det var iaf fruktansvärt trevligt. Trubaduren ägde allt med sina egenhändigt ihopsnickrade texter. Han sjöng till exempel "längtar efter sex och nu står jag här utanför din dörr" istället för "längtar efter dig och nu står jag här utanför din dörr" och "varför ska man försörja fruar som flytt" istället för "varför ska man sörja tider som flytt". Det blev en del skratt där =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela