Sara

Röda naglar och borttappad regnjacka

Publicerad 2007-08-20 20:37:06 i Sakerna

Har målat mina naglar röda. Jag har kommit fram till att jag mår väldigt bra av röda naglar. Läser dessutom en riktigt trevlig bok nu, även om den är en aning seg så är den faktiskt trevligt på ett knepigt vis =) Ska snart lägga mig i sängen och läsa den eftersom det blir tidigt upp imorgon, eller, iaf klockan halv åtta. Det är ju lite smygstart imorgon och jag ska inte vara i skolan förrän halv tio. Skönt =) Hoppas bara att vi får sluta tidigt eftersom jag beställt klipptid (förlåt David, men min lugg är hemsk) till klockan kvart i tre... Tänkte passa på att inhandla cykellampa på väg ner till centrum också. Om jag nu hittar ngn billig och bra vill säga...

Men nu ska jag ta och kolla in vädret imrogon. Och på tal om väder vill jag ha tillbaka min regnjacka som ngn tog när jag var på Tveten i torsdags... Får jag den inte snart får jag väl ringa runt till alla som var med och fråga efter den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela