Sara

Saknar mitt schema

Publicerad 2007-08-13 13:28:29 i Sakerna

Stör mig lite på sega gymnasiet. Man kan ju tycka att de borde ha lagt ut schemat på hemsidan nu. Men det har de inte gjort de rackarna. Kanske borde skicka ett mejl till min kära (?) datalärare och påpeka att vi gärna vill veta hur vår höst ska se ut... Jag kan ju passa på att påpeka att jag inte fått ngt betyg i datakunskap. Vilket jag ju rent logiskt borde ha fått eftersom jag faktiskt har avslutat kursen, det vet jag bestämt ^^

Det är för övrigt bra väder ute idag. Och jag borde lägga mig i trädgården och bygga på solbrännan från Filsbäck. Men är icke på humör för solande idag. Så jag tror att jag gömmer mig inomhus med en bok eller så. Det är ju faktiskt inte fy skam det heller. Dessutom lär det ju bli solande imorgon, iaf om det blir bra väder. Då ska jag tillbringa dagen med att hålla ordning på barn på Flobybadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela