Sara

Säm

Publicerad 2007-08-25 16:19:30 i Sakerna

Vi hade en trevlig kväll/natt/morgon/förmiddag i Lotties stuga vid Säm. Skratt, djupa samtal och förstås det oundvikliga inslaget av under-bältet-snack. Kan inte undvikas om Martin och Sandgren är med ^^ Visa galna människor badade dessutom i går kväll. Men jag höll mig på bryggan och nöjde mig med att doppa fötterna. Det var mysigt det också =) Vi grillade, spelade kort och pratade. Mkt härligt vill jag lova =) Tyvärr fick Ida åka hem eftersom hon mådde dåligt, den stackaren =S Var nära att jag följde med henne också eftersom det drog ner mtit humör så mkt men jag ändrade mig. Jag insåg att det nog kunde arta sig till en bra stund iaf. Och det gjorde det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela