Sara

Shoppingångest

Publicerad 2007-08-02 11:07:36 i Sakerna

Jag behöver shoppa upp mkt pengar känner jag. Oerhört mkt pengar. Det roliga är att min lön kom igår. Och med den på kontot är jag ganska rik (nåja, rikare än förut iaf). Funderar på om jag ska bokfrossa på bokus, om jag ska dra med Ida lite i Gbg på lördag innan vi åker hem från hennes far, om jag ska tvinga David att shoppa med mig i Lidköping nästa vecka (fast det vore kanske grymt mot den stackars pojken...) eller om jag helt enkelt ska sätta mig vid datorn och beställa från H&M, Haléns och diverse andra trevliga företag...

Jag har mkt svårt att bestämma mig faktiskt, mkt svårt...




Om den här klänningen skulle råka hänga i min garderob i morgon lovar jag att jag ska vara snäll.
Heeeela dagen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela