Sara

Skolan, skolan, skolan

Publicerad 2007-08-20 10:30:26 i Sakerna

Jag måste erkänna att det var skönt att ligga kvar i sängen imorse när pojkarna åkte till skolan. Dessutom är det så lugnt och skönt härhemma när de är borta. Nu är mamma dessutom ute ngnstans så jag är helt alena i huset.

Är dock riktigt sugen på att börja skolan nu igen. Har visserligen bara ett nytt ämne att se fram emot men å andra isdan har jag ju bar en gympalektion i veckan nu och det uppväger definitivt bristen på nya ämnen ^^ Det ska bli så skönt att bara behöva släpa med sig kläderna en dag i veckan. Synd bara att gymplaketionerna ligger precis efter lunchrasten så att man måste stressa i sig maten. Lär ju bli många idrottstimmar med håll framöver. Men jag ska inte klaga. Idrotten hade kunnat ligga på fredageftermiddag istället för på tisdageftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela