Sara

Stora, stora jag

Publicerad 2007-08-14 19:20:49 i Sakerna

Ganska bra dag idag. Jobbade ju i kyrkan i dag och var därför tvungen att gå upp tidigt, men det är ju ingenting mot hur tidigt jag får gå upp när skolan börjar så jag skall inte klaga. Barnen var iaf snälla och söta och de var jätteblyga i början när vi körde Namn och Något. Men sedan tog det sig och de var riktigt sociala i slutet av dagen =P Jag körde twist med ett par tjejer. Och kände mig som en klumpig kossa bredvid dem. Försökte intala mig att jag ju faktiskt är ungefär dubbelt så stor som dem. Men ändå. Man fattar hur gammal man är när man jämför med dem ^^ Eller ja, gammal och gammal men... En aning äldre iaf =)

Tillbringade en del tid med att sitta på bassänkanten med Jenny och prata gamla lärare och nya lärare och knäppa lärare. Lärare är alltid ett hett ämne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela