Sara

Utanför Göteborg

Publicerad 2007-08-03 22:11:47 i Sakerna

Är i Gbg hos Idas fader och hans sambo för tillfället. Jag och Ida ska sova i en extremt minimal bod. Kommer säkert att bli sjukt varmt men mkt mysigt. Hennes pappa och hans sambo bor i en stuga som är ungefär två tredjedelar av en villavagn. Fattar inte hur de står ut men skulle mkt väl kunna tänka mig att bo här med David i en vecka eller så. Sen skulle jag nog få klaustrofobi eller ngt. Jag beundrar dem som har stått ut i två månader ^^

Jag och Ida var i Gbg och shoppade lite innan vi åkte ut hit. Jag shoppade loss rejält och köpte en tröjklänning, en skjorta, en randig rosa tröja och en annan randig rosa och röd tröja. Ett extremt undantag för att vara mig eftersom jag alltid har förespråkat att man inte ska blanda rött och rosa. Men nu är det vita ränder mellan det röda och det rosa. Därför kan jag stå ut med det =P

Men nu ska vi lägga oss och kolla på film. Ida påstår att man måste ha sett "Den bästa sommaren" och eftersom jag inte har sett den än ska vi kolla på den =)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela