Sara

Uttråkade jag

Publicerad 2007-08-02 10:19:37 i Sakerna

Jag är sjukt uttråkad. För tillfället längtar jag tills skolan börjar. Tro det eller ej. Men det är så skönt att ha lite rutin på vardagen och att ha ngt att GÖRA. Jag är dålig på att vara ledig har jag kommit fram till. För om jag har mer än en dag när jag kan göra vad jag vill så är jag uttråkad. Jag måste ha saker omkring mig hela tiden annars blir jag rastlös och orkeslös i en knepig kombination. Jag vill inte göra ngnting men går ändå omkring och LÄNGTAR efter ngt att göra. Knepigt ^^

Idag ska jag iaf sysselsätta mig med att städa, putsa fönster och eventuellt rensa grusgången =) Låter tråkigt, jag vet. Men med mp3:n i öronen ska jag nog överleva det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela